2012. június 26., kedd

Hello mindenkinek, bocsi hogy mostanában nem irtam csak sok volt a dolgom. Csütörtökön történt egy kis baleset :D az unokatesoimmal voltam és valahogy elestem és ráestem a bokámra, mitmondjak hát igen ez rám val:Dna igen jegelni kell meg állandóan fel kell pócolni, kicsit már fárasztó egyfolytában feküdni. Na igen meg voltunk pénteken usziban és este megit a széchenyi téren.Kiváncsi vagyok hogy a barátok köztben a Zsófi mit fog szólni a Zsolt és a volt csajának a beszélgetéséhez :D Holnap megyünk beiratkozni az uj suliba.Már várom az uj sulit kiváncsi vagyok hogy milyen lesz.A hétvégén apánál voltam és sakkoztunk meg voltunk étteremben is,vasárnap a mamáékhoz mentünk.Most vasárnap megyünk Pestre mert anya vizsgázik cukrászatból, utána ha már Pesten leszünk bemegyünk anyu tesójáékhoz.
Itt egy kisteki dinnyéből :D
PuszPá :D (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése