2012. július 30., hétfő

Na Hello mivel már régen nem irtam kezdjünk hozzá!

Két hete azzal a bizonyos személlyel elmentem Győrbe Nagykanizsára majd Budaörsre rakodni. Persze Budaörsön nem szettek le mert hogy "5 órakor már zárnak" de még csak fél 5volt -.-.... Ugyhogy 4 palettával jöttünk haza. Másnap a Dáviddal voltam Győrben voltunk a mekiben meg sétáltunk is. Most két hétig itthon voltam ezalatt bementem kétszer komáromba az Alízzal és egyszer zuhogó esőben futottunk a buszmegállóba. Egy csomót beszéltem már néhány osztálytársammal nagyon jófejek. Tegnap összepakoltam mert ma megyek apához két hétre. Az első héten otthon leszünk a második héten pedig megyünk a Balcsira. Szerintem apa egy kicsit kifg akadni mert csomo ruhát pakoltam, apa tuti azt fogja mondani hogy elvittem az egész szekrényt de még a felét sem viszem el. Mondjuk három táskát pakoltam tele.
Aztán haza jövök egy napra és másnap már megyek is gólyatáborba, már nagyon várom. Remélem hogy jo lessz. Lehet hogy furcsa de én már várom a szeptembert. Elöző hét hétfőn fodrásznál voltam és nekem nagyon tetszik a hajam.

PuszPá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése